» Kvalita služieb a reklamácie
Kvalita služieb a reklamácie

Volal som na uvedené číslo a nikto mi nedvíha.

V takom prípade sa ubezpečte či ste telefonovali v čase určenom pre zákaznícku linku, ktorý je v pracovné dni od 8:00 - 15:30. Ak Vám ani v ten to čas nik telefón nedvihol skúste zavolať ešte raz, prípadne napísať emial.

 

Na môj email mi nebolo odpovedané do 48 hodín, v čom je problém?

V takom prípade skúste zavolať na našu zákazníku linku 055 260 1081.

 

Ak nie som spokojný zo službami Centra služieb zákazníkom na koho sa mám obrátiť?

V takom prípade prosím kontaktujte konateľa spoločnosti MY HOME, s.r.o. prostredníctvom e-mailu [email protected] .

 

Ako mám postupovať ak chcem obraz reklamovať?

V takom to prípade je potrené aby ste nás kontaktovali emailom [email protected] alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup pri reklamácií obrazu.

 

Ak dostanem obraz poškodení čo mám robiť?

Kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať či nie prepravný obal poškodený, prípadne zásielku pred kurierom rozbaliť a obraz skontrolovať. Ak bol obraz poškodený pri preprave je potrebné podať reklamáciu v danej prepravnej službe. Len v takom prípade uznáme reklamáciu obrazu.

YWRlN